حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور ویژگی روغن شترمرغ اصل

در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟

ویژگی روغن شترمرغ اصل

شایدبرای شما هم عجیب باشد که مگر می‌شود در یک روغن این همه خواص وجود داشته باشد؟ ما می‌گوییم بله می‌شود. برای این ادعا چند اثبات می‌آوریم تا به یقین برسید:

اول اینکه این روغن بعد از تماس با پوست به دلیل داشتن مقدار زیاد اسید اولئیک، و نداشتن فسفر، خاصیت نفوذپذیری بالایی دارد که این خاصیت در کرمها و تقویت کننده های دیگر کمتر دیده می‌شود. هر ماده‌ایکه روی پوست انسان قرار گیرد و فسفر داشته باشد، پوست در برابر نفوذ آن مقاومت می‌کند،؛ بر عکس هر ماده‌ای مثل روغن شترمرغ که فاقد فسفر است، به راحتی به پوست نفوذ می‌کند. خاصیت نفوذپذیری بسیار بالای روغن شترمرغ سبب نفوذ آن در لایه‌‌های زیرین پوست می‌شود.

دوم اینکه روغن شترمرغ دارای 3 اسید چرب امگا3، امگا 6 و امگا 9 است. قابل توجه که این اسیدها در بدن انسان تولید نمی‌شود و برعکس این اسیدها برای بدن انسان و برای شادابی و سلامت پوست و بدن، بسیار لازم است که باید به صورت روزانه به بدن برسد.

سوم اینکه روغن شترمرغ خاصیتی دارد که از رشد باکتریها ممانعت به عمل می‌آورد. به این دلیل اگر بر روی پوست و مو مصرف شود، رشد باکتریها را متوقف می‌کند و اگر متوجه باشید می‌دانیم که یکی از دلایل ریزش مو رشد باکتری است.

چهارم اینکه روغن شترمرغ هیچگونه اثر تحریکی و سوء جانبی بر روی پوست ندارد و اثر آن بر روی پوست همانند اثر آب بر روی پوست، بی ضرر است. امروزه بسیاری از پزشکان، این روغن را به مریضهای خود پیشنهاد می‌کنند. البته باید متذکر شوم که تمام این ویژگیهای مثبت در روغن شترمرغ اصل موجود است و خیلی باید مراقب باشید که روغن تقلبی به شما نفروشند. ما روغنهای خود را تضمین می‌کنیم.

پنجم اینکه روغن شترمرغ، منافذ پوستی را مسدود نمی‌کند، به همین دلیل باعث بروز جوش (بر روی پوست‌های تمیز) نمی‌شود. در صورتی که روغن معدنی که یکی از رایج ترین حامل‌های محصولات آرایشی می‌باشد شیوع جوش های پوستی را به دلیل انسداد منافذ پوستی افزایش می‌دهد.
حرف در مورد روغن شترمرغ بسیار است اما فکر می‌کنم که همین مواردی که بیان کردم بتواند شما را قانع کند که این روغن، روغنی شگفت‌انگیز است.

ویژگی روغن شترمرغ اصل

ز پرطرفدارترین محصولات زیبایی پوست در آمریکا و اروپا

-رفع لکه های پوستی و جوشهای زیر پوستی

-دارای خاصیت ضد آفتاب با  spf ۱۲

-پرکننده‌ی چین و چروک پوست همراه با کلاژن

-سرشار از مواد طبیعی مغذی پوست

-برطرف کننده‌ی ترکهای بعد از دوره‌ی بارداری و ترک پا

-ترمیم پوستهای سالخورده و آسیب دیده

-درمان همزمان مشکلات پوستی و دردهای روماتیسمی و آرتروز

-برطرف کننده‌ی دردهای عضلانی، استخوانی و مفاصل و خستگی

-درمان سوختگی، اگزما، کشیدگی عضلانی، رگ به رگ شدن و پیچ خوردگی، کوفتگی و کبودی، نیش حشرات، جلوگیری از گسترش زخم و بهبود سریع زخمها

-سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳- ۶- ۹

-تقویت کننده‌ی مو و موهای رنگ شده و ترمیم شکنندگی موهای دکلره شده و افزایش دهنده‌ی ضخامت مو و رفع شوره‌ی سر

-نرم کننده، براق کننده و حالت دهنده‌ی مو

-دارای بیشترین سازگاری با پوست انسان

-مرطوب کننده‌ی پوست

روغن شترمرغ اصل 09128381978

09124439674

در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید