حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور فروش جوجه گوشتی راس زربام پارت

5/5 - (1 امتیاز)

فروش جوجه گوشتی راس زربام پارت

فروش جوجه گوشتی زربام
09124496359
 
 شرکت زربام پارت افتخار دارد که توسط جمعی از مدیران صاحب نام، دانش و تجربه در حوزه زنجیره تولید فراورده های طیور و تکنولوژی های مرتبط با هدف ارایه بهترین محصولات و خدمات تاسیس گردیده است.
شرکت در سال 1398 با هدف راه اندازی زنجیره تولید فراورده های طیور در تهران تاسیس و فعالیت خود را در استان های خراسان شمالی و پنج استان شمالی، غربی و مرکزی کشور توسعه داده است.

این مجموعه علاوه بر فعالیت در بخش های مختلف تولید فراورده های طیور، دارای تخصص و تجربه لازم درتوسعه تکنولوژی های مرتبط نیز می باشد. بر این اساس بخشی از خدمات ما برنامه های آموزشی رایگان مرتبط به تغییرات تکنولوژیک در سطح صنعت و ارایه خدمات مرتبط می باشد.

با احترام به پیشکسوتان صنعت طیور و با اتکا به استراتژی رقابتی، همه اعضا خانواده زربام پارت برای ایجاد مزیت های رقابتی تلاش می کنند.

رقابت را فرصتی برای شکوفایی می دانیم. با این باور، برای تولید بهترین محصول و ارایه بهترین خدمات تلاش می کنیم. به بازارهای ملی و جهانی میاندیشیم تا فرصت های بیشتری برای خلاقیت داشته باشیم، تا عضو اثربخشی در زنجیره ارزش باشیم و کسب و کاری پایدار را راهبری کنیم.

 

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید