حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور صدور مجوز جوجه ریزی

جوجه گوشتی 09128381978
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟

[yasr_overall_rating size=”medium”]

[yasr_visitor_votes size=”small”]

مهندس اقبال 09128381978

سامانه سماصط

صدور مجوز جوجه ریزی

فروش جوجه یکروزه گوشتی با 30 سال سابقه خرید بدون واسط + ارسال

مدیر فروش :

مهندس اقبال 09128381978

فروش انواع برندها مستقیم از کارخانه

راس

کاپ

ارین

پلاس

مراحل اداری صدور مجوز جوجه

اداره ی دام پزشکی شهرستان باید میزان واقعی جوجه های موجود در سالن را کنترل و ثبت کند. اطلاعات مایه کوبی پولت نیز در کارت مایه کوبی مرغداری باید در محل مرغداری توسط اکیپ مربوطه به ثبت رسیده و امضا و مهر شود. اطلاعات ورود فروش واکسن باید توسط مسئول فنی مرکز فروش واکسن  به روز رسانی شود و در سامانه ی GIS ثبت شود.

آمار خط سیر اکیپ های مایه کوبی و آمار فروش واکسن باید در سیستم ثبت شود. همچنین گزارش تزریق مایه کوبی هم باید توسط دام پزشکی شهرستان کنترل، نظارت و ثبت شود. مسئولین فنی بهداشت نیز باید هنگام صادر کردن گواهی نامه. حمل پایان دوره ی برگه ی مایه کوبی را نیز کنترل کند. این مسئولان همچنین وظیفه دارند تا مستندات مربوطه را در پرونده ی مرغداری بایگانی کنند. اگر این مستندات بایگانی شده توسط افراد غیر مجاز مورد تایید مایه کوبی قرار نگیرند، باید به اداره ی دامپزشکی شهرستان اطلاع رسانی شود.

نکات صدور مجوز

اگر مایه کوبی توسط افراد غیر مجازی انجام شود، برای بیمه تاییدیه ای صادر نمی شود. صدور گواهی نامه ی ثبت پولت باید توسط مسئول فنی ملزم به اخذ نظر اداره ی دام پزشکی شهرستان باشد. تلفاتی که در طول دوره رخ می دهد بر اساس اعلام روزانه ی تلفات ارسالی از طرف بیمه و یا مسئول فنی بهداشتی به دامپزشکی شهرستان باید در سامانه ی GIS ثبت گردد.

مرغدار باید تلفاتی که مشمول بیمه هستند و یا آن هایی که مشمول نیستند را به مسئول فنی واحد بهداشتی اطلاع رسانی کند. مسئول فنی بهداشت نیز باید این تلفات را به دامپزشکی شهرستان روزانه ارسال کرده  تا دام پزشک مربوطه آن ها را ثبت کند. از آنجایی که تاییدیه ی تخلیه در مرغداری و یا صدور گواهی تاییدیه ی قرنطینه و یا استعلامات دستگاه ها از دامپزشکی باید تعداد تلفات واقعی را نشان دهد، مرغدار نیز باید تلفات را به مسئول فنی بهداشت واحد اطلاع رسانی کند. اگر این کار انجام نشود تمام مسئولیت های حقوقی بر عهده ی خود مرغدار می باشد.

نکات صدور مجوز جوجه

هنگام کنترل و بازدید های پایان دوره ، نمونه برداری آب باید توسط مسئول فنی بهداشتی انجام شود و مجوز جوجه ریزی نیز مستلزم داشتن نتیجه آزمایش آب معتبر است. مرغدار باید اقدامات اصلاحی لازم را در مورد آب مرغداری ، طبق نظر مسئول فنی بهداشتی انجام دهد. فعالیت جوجه ریزی و پرورش در طول دوره نیز مستلزم انجام و رعایت اقدامات اصلاحی آب مرغداری است.

اگر مرغداری گواهی نامه ی قرنطینه را به تعداد واقعی نگرفته باشد، مرغدار وظیفه دارد تا به تعداد کسری گواهی حمل دریافت کند. صدور مجوز جوجه ریزی بعدی نیز مستلزم تعیین تکلیف و تاییدیه ی تخلیه ی کلیه ی گواهی های صادر شده از دوره ی قبلی می باشد. سپس باید نتیجه ی آن ها به اداره ی دامپزشکی شهرستان و مرغدار اعلام شود.

مراحل صدور مجوز جوجه

درجه ی تاییدیه ی تخلیه در مقصد نیز بر عهده ی مرغدار است. اما تحویل و فروش به دلال و راننده وظیفه ی مرغدار نیست. برای بارگیری آخر دوره نیز مرغدار باید به صورت مکتوب مقصد و تعداد را اعلام کند و گواهی حمل هم توسط مسئول فنی بهداشتی واحد صادر شود. مسئول فنی بهداشتی مرغداری تخم گذاری مقصد یا دامپزشکی مقصد نیز باید .[yasr_overall_rating size=”medium”][yasr_visitor_votes size=”small”]تخلیه در مرغداری تخم گذار را در سیستم تایید و ثبت کند. دریافت گواهی نامه ی بهداشت حمل و نقل محموله نیز از طریق سامانه ی قرنطینه مستلزم صدور گواهی سلامت گله می باشد.

پس از پایان بارگیری پولت ها و کپه کردن کود ها و مرطوب کردن آن ها، پلاستیک کشی روی آن ها و جمع آوری و سترون سازی آن ها باید انجام شود. برای سترون ساختن نیز باید عمق کود به دمای حداقل ۴۲ درجه سانتی گراد.. برسد. کنترل این درجه حرارت و سترون سازی کود وظیفه ی مسئول فنی بهداشت است. مرغدار باید برای حمل کود پس از تاییدیه ی فرایند سترون سازی ، گواهی نامه ی حمل بهداشت جهت خروج کود باید از طریق مسئول فنی بهداشت دریافت شود

 

در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید