حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور فرمول رايگان مرغ گوشتی

خرید فروش پلت نیمچه
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟

فرمول رايگان مرغ گوشتی

فرمولاسیون واقعی

فرمول هایی که در جدول 1 نشان شده است فرمول های عمومی هستند که بر اساس موارد واقعی که مشتریان اروپایی و کشورهای مختلف در پرورش مرغ های گوشتی در مقیاس بزرگ آن ها را تجربه کرده اند تهیه شده است. فرمول قراردادی، که پیش خوراکی برای هفت روز بعد از هچ است، در واقع رژیم غذایی بسیار مقوی است. این رژیم، بر خلاف آن چه برخی از متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند، انرژی بالایی ندارد اما آمینواسیدها و دیگر مواد مغذی ضروری آن به میزان کافی است.

09128381978 اقبال
09128381978 اقبال

جدول 1 دو فرمولی را نشان می دهد که در حال حاضر در شرایط تجاری اروپا برای آزمایش موثر بودن پیش خوراک مرغ های گوشتی در مقابل فرمول قراردادی استفاده می شود.
در این فرمولاسیون خاص، از یک آنتی بیوتیک معمولی در کنار آنتی کوکسیدیوز استفاده کردیم  اما در واقع این فرمولاسیون برای برنامه ای عاری از این ترکیبات آماده نیست. فرمول جدید، که سوپر پیش خوراک نامیده می شود، با میزان مواد مغذی  مشابه فرمول بندی شده است که تنها تفاوت آن استفاده از منابع پروتئینی با قابلیت هضم بالا است (پلاسمای حیوانی و کنسانتره پروتئین سویا). پلاسما حیوانی، سلامت روده و میزان غذای ورودی را بهبود می بخشد و کنسانتره پروتئین سویا منبع متراکم آمینواسیدهایی با قابلیت هضم بالا است.
مواد تخصصی دیگری نیز که همگی پروتئین های عاری از کنجاله سویا هستند نیز ممکن است اضافه شود اما محدودیت هزینه نیز وجود دارد. رژیم غذایی قبلی رژیمی بود که هیچ مکمل رشدی درون خوراک استفاده نمی شد بلکه به آنزیم ها، اسیدهای ارگانیک و ترکیبات فیتوژنیک متکی بود کهجایگزین آنتی بیوتیک ها می شدند؛ لطفا در نظر داشته باشید که همه این فرمول ها، مثال کلی است، همان طور که هر فارمی نیازمند کاستومایز سازی(سفارشی سازی) ژنتیک ها، وضعیت سلامت، تسهیلات، مواد اولیه و اهداف است.

 

فرمول رايگان مرغ گوشتی

فارم هایی که هزینه اضافی پرداخت می کنند

زمانی که چنین فرمولی در شرایط تجاری استفاده می شود، نتایج می تواند در موارد استثنایی رضایت بخش باشد – در همه موارد، باید هزینه اضافی پرداخت شود. در اینجا نظر شما را به نتایجی که یک ادغام کننده تجاری در اروپا به دست آورده است جلب می کنیم. در این قسمت، رژیم های قراردادی و سوپر پیش خوراکسفارشی شده که در جدول 1 نشان داده شده است تا زمان ذبح شدن همراه با پیش خوراک معمولی و رژیم های غذایی رشد دهنده به طیور داده شد.
همان طور که در جدول 2 مشاهده می شود، بعد از آن که دو دسته جوجه مورد آزمایش قرار گرفتند، رژیم غذایی قراردادی عملکرد خیلی خوبی داشت. عملکرد آن ها با بسیاری از فارم های مدرنی قابل مقایسه بود که از ژنتیک و برنامه غذایی مشابه استفاده می کردند. اما، همان طور که انتظار می رفت، سوپر پیش خوراک مزیتی به طیور می داد که تا زمان رفتن به بازار این مزیت حفظ می شد. طیور گوشتی که با سوپر پیش خوراک برای اولین بار بعد از روز هفتم هچ تغذیه شدند، (به طور متوسط برای این دو دسته) ویژگی های زیر را داشتند:
•    در سن ورود به بازار 60 گرم سنگین تر بودند
•    در تبدیل خوراک به گوشت 8 امتیاز کارآمدتر بودند
•    بر خلاف هزینه بالاتر سوپر پیش غذا، خوراک آن ها ارزانتر بود
•    در استفاده از فضای موجود کارآمدتر بودند
•    سوددهی هر پرنده هفت صدم یورو بیشتر بود

جدول 2 نتایج تغذیه با فرمول سوپر پیش خوراک در مقایسه با فرمول قراردادی در اولین استفاده بعد ازهفتمین روز هچ در یک مرکز تجاری اروپایی
ممکن است تعجب برانگیز به نظر برسد که تغییرات کوچکدر فرمولاسیون خوراک در این مدت کوتاه چنین تاثیری بر عمر تجاری مرغ های گوشتی داشته است، اما کسانی که با غذای حیوانات جوان در ارتباط باشند می توانند این پدیده را توجیه کنند: سرمایه گذاری روی خوراک اولیه در پایان سود خوبی خواهد داشت. این قاعده فقط مختص مرغ های گوشتی نیست بلکه برای گوساله ها نیز کارآمد است. 

فرمول رايگان مرغ گوشتی

بهبودهای بیشتر در فرمول ها

در حالت ایده آل، فرمول سوپر پیش خوراک می تواند حتی کنجاله سویای کمتر و پروتئین های تصفیه شده بیشتری داشته باشد، مثل کنسانتره پروتئین سویا یا گلوتن گندم. مقدار دقیق گلوتن گندم می تواند از 2 درصد (در اروپا و آمریکا این مقدار باشد زیرا گلوتن گندم در این مناطق گرانتر است) تا 10 درصد باشد (این مقدار در آسیا مناسب است که این محصول ارزانتر می باشد). همچنین با توجه به منطقه می توان توازن میان هزینه و سود را تنظیم نمود. شاید، مقداری پودر ماهی بتواند این فرمول را بهبود ببخشد اما باید آن را امتحان نمود.
من همچنین دوست دارم نتایج کاهش کل پروتیئن های خام به منظور جلوگیری از پروتئین های اضافی رژیم غذایی را مشاهده کنم که جوجه های گوشتی را از عملکرد بالقوه خود “محروم می سازد” اما این صرفا علاقه شخصی من است. زمانی که از افزایش دهنده های سنتی رشد (آنتی بیوتیک ها) و آنتی کوکسیدیوزها استفاده نمی شود، این پیشنهاد کارایی بیشتری پیدا می کند. در چنین مواردی باید پروتئین خام در پایین ترین میزان ممکن و حفظ قابلیت هضم مواد ارگانیک در بالاترین میزان ممکن نگه داشت تا از پر شدن بیش از حد روده خلفی از هر گونه غذایی که پاتوژن ها می توانند استفاده کنند و مشکلات گوارشی به بار آورند، جلوگیری شود.
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید