حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور مرغ ها شناسه دار میشوند

091244963590 09124439674
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟

[yasr_overall_rating size=”medium”]

[yasr_visitor_votes size=”small”]

مرغ ها شناسه دار میشوند

مرغ ها شناسه دار میشوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به راه اندازی سامانه جامع تجارت گفت: تمامی کالاهای اساسی از مبدا تا مصرف کننده رصد و پایش می شوند.
علی تشنه دل در چهارمین جلسه ی کارگروه .تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی که به صورت مشترک با کار گروه آرد و نان استان سمنان به ریاست شریفی. نژاد معاون هماهنگی. امور اقتصادی  استاندار برگزار شد با اعلام این خبر گفت: سامانه جامع تجارت نقطه شفا بخش تنظیم بازار است و تمامی کالاهای اساسی با این سامانه قابل رصد و پایش هستند.
وی با بیان اینکه رصد و پایش کالاها اولویت نخست کار گروه تنظیم بازار استان است ، افزود: تمامی تولیدکنندگان موظف هستند .کالاهای خود را در این سامانه ثبت و شناسه دار کنند و از این طریق تمامی کالاهای اساسی .از مبدا تا مصرف کننده رصد می شود.

سازمان صنعت، معدن و تجارت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این زمینه اولین گامی که در استان انجام شده است شناسه دار کردن. گوشت مرغ گرم است و تمامی کشتارگاه ها موظف هستند میزان گوشت مرغ گرم تولیدی .خود را در سامانه جامع تجارت ثبت و شناسه دار کنند.
دبیر کار گروه تنظیم بازار استان سمنان. عنوان کرد: با این اقدام میزان گوشت مرغ گرم استان از مبدا کشتارگاه ها تا مصرف کننده. مورد رصد و پایش قرار می گیرد و کشتارگاه هایی که نسبت به ثبت در سامانه اقدام نکنند. سهمیه مرغ زنده آنها قطع و به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.
تشنه دل با اشاره به دیگر دستور کار این نشست اضافه کرد: در این جلسه گزارشی از وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی ارائه و آخرین. وضعیت ذخیره سازی گندم. و ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی مورد بررسی. و در این زمینه گزارشی از سوی دستگاه های مربوطه بیان شد.

09124439674

در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید