حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور تحمیل خسارت با بی‌تدبیری‌ها

09124496359 -
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟

[yasr_overall_rating size=”medium”]

[yasr_visitor_votes size=”small”]

تحمیل خسارت با بی‌تدبیری‌ها

تحمیل خسارت با بی‌تدبیری‌ها

دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه گفت: تولید و عرضه جوجه یک روزه تقریباً به بازار متعادل است و ۱۲۰ میلیون قطعه در ماه جوجه یک روزه تولید می‌کنیم.

محمدرضا صدیق‌پور، درباره وضعیت تولید و عرضه جوجه یک‌روزه به بازار گفت: تولید و عرضه جوجه یک روزه تقریباً به بازار متعادل است و ۱۲۰ میلیون قطعه در ماه حدود یک الی دو میلیون کم یا زیاد جوجه یک روزه تولید می‌کنیم.
دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه گفت: در ماه‌های پرمصرف مثل ماه رمضان و شب عید نیز تولید ما به ۱۳۰ الی ۱۳۵ میلیون می‌رسد.
وی درباره علت کمبود جوجه یک روزه طی ماه‌های پیش گفت: به علت مدیریت نشدن تقاضا، بازار دچار تغییراتی شد ولی هم‌اکنون تقاضا مدیریت‌شده است، زیرا ۶ ماه الی یک سال قبل برای تولید جوجه یک روزه برنامه‌ریزی می‌شود.

تولید جوجه یک روزه

صدیق پور بیان کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شد. مشکلی در تولید جوجه یک روزه وجود ندارد. حتی بخشی هم برای تکمیل ذخایر پشتیبانی واردات جوجه مصوب شده، ولی متأسفانه این بخش مدیریت نشده .و مابه‌تفاوت قیمت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی که به وجود آمده .به‌جای ۱۰ میلیون ۱۵۰ میلیون ثبت سفارش جوجه یک روزه درخواست کرده‌اند.
وی تأکید کرد: اگر روزی ثبت سفارش محقق شود. هم اتلاف منابع ارزی کشور را دربر دارد. و هم اتفاقی که پارسال در بحث جوجه‌هایی که جذب نشده. و منجر به صحنه‌های دل‌خراشی شد می‌افتد.
دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه  اظهار کرد: در حال حاضر اگر قرار باشد. این ثبت سفارش‌ها به‌واسطه این ما به تفاوت بدون برنامه صورت گیرد. برای تولیدکننده‌ای که ۶۰ درصد هزینه‌های تولید .را با ارز آزاد تأمین می‌کند. باعث ایجاد رانت می‌شود.
صدیق پور تاکید کرد: طی سال پیش مرغ و جوجه یک روزه را صادرات می‌کردیم، ولی متأسفانه از بی‌تدبیری که اتفاق افتاد موجب ضرر و زیان این واحدها را در برداشته است.  هم‌اکنون ما به تفاوت‌ها مدنظر است. و اگر جوجه یک روزه واردات شود باعث سرکوب تولید.

09124496359
09124496359 –

داخل و وابستگی دوچندان می‌شود.

در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید