حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور ایجاد هوای بهتر برای مرغداری ها

تهویه-در-سالنهای-پرورش-طیور-2
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟

[yasr_overall_rating size=”medium”]

[yasr_visitor_votes size=”small”]

ایجاد هوای بهتر برای مرغداری ها

ایجاد هوای بهتر برای مرغداری ها

عملکرد مرغ، در درجه اول بستگی به کیفیت هوا در خانه مرغ دارد.
آب و هوای سالم با کنترل جریان هوا در داخل خانه مرغ و آوردن. هوای تازه در دمای مناسب در سطح پرنده ایجاد می شود.
یک شرکت خارجی توانسته است. با کنترل لحظه به لحظه آب و هوای سالن و ساخت هوای مناسب برای هر سالن و به صورت مجزا اقدام به یک واحد. بازرسی هوای سالم بای سالن مرغداری ها نماید که به واحد ECO معروف شده است .

مدیر رسانه ای این شرکت می گوید :

با واحد ECO جدید، ما کنترل آب و هوا در خانه های .مرغداری را در تمام شرایط آب و هوایی با کمترین مصرف انرژی و کیفیت بالای هوا ایجاد می کنیم!
وی با اعلام اینکه در هر فصلی و در هر بحران آب و هوایی قادر به کنترل و نگه داشتن .دمای ثابت سالن هستیم ادامه می دهد : در شرایط سرد، واحد ECO یک مبدل حرارتی است .که برای گرم نگه داشتن داخل خانه مرغ از هوای تازه خارج از سالن استفاده می کند.
وی یادآور می شود که این یک بازده گرمایی به میزان 80 درصد می باشد.

اسپری آب

وی ادامه می دهد که همچنین در شرایط گرم، آب را می توان درون واحد در هوای خروجی دستگاه اسپری کرد، که باعث خنک شدن و تبخیر هوای خروجی می شود. این نیز باعث می شود که هوای ورودی به میزان کاملا قابل توجهی خنک شود و این یعنی بیش از 13 درجه سانتیگراد خنک کردن هوا با کمترین هزینه انرژی و بدون افزایش رطوبت مطلق.
در عین حال، واحد ECO میزان انتشار آمونیاک و گرد و غبار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
هوای گرم شده یا خنک شده به طور مستقیم به داخل سالن منتقل می شود و به سوی سقف پرتاب می شود، در حالی که طرفداران گردش هوا ،آن را در سراسر خانه پخش می کنند.

مدیر این شرکت اعلام می دارد

که این سیستم دمای هوای پاک و حتی یکنواخت را در کل سالن تضمین می کند. نرم افزاری هوشمند این فناوری را مدیریت می کند و به شما امکان می دهد صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های گرمایش و کاهش انتشار مواد زیست محیطی مانند آمونیاک، گرد و غبار و انتشار CO2 انجام دهید.
علاوه بر صرفه جویی در انرژی از طریق گرمایش در زمستان، این واحد ECO جدید نیز در تابستان مزایای زیادی دارد.

تمیز کردن مناسب مبدل های حرارتی

تمیز کردن مناسب مبدل های حرارتی که در بازار وجود دارد یک چالش است اما برای تمیزکردن دستی این سیستم جدید مشکل زیادی سر راه شما وجود ندارد چره که تمام پانل های جانبی بخش ECO را می توان بسیار آسان باز کرد و تا قلب این واحد را به آسانی تمییز نمود و سپس تمام بخش های آن را از هر سو به یکدیگر متصل کرد و جالب آن است که این دستگاه دارای یک سیستم تمیز کردن کردن اتوماتیک است که می تواند بدون آنکه واحد ECO متوقف گردد، بدون هیچ وقفه ای اقدام به تمییز نمودن واحد نماید.

در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید