حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور برنامه جهاد برای بازار مرغ و تخم مرغ پس از حذف ارز دولتی

09124496359 09124439674
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
[yasr_overall_rating size=”medium”]
[yasr_visitor_votes size=”small”]

برنامه جهاد برای بازار مرغ و تخم مرغ پس از حذف ارز دولتی

برنامه جهاد برای بازار مرغ و تخم مرغ پس از حذف ارز دولتی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بر اساس گزارش ارائه شده درحال حاضر به میزان کافی مرغ مازاد خریداری شده. تا در صورت بروز نوسان پس از حذف ارز دولتی  به بازار تزریق شود.
احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در نشست کمیسیون کشاورزی، گفت: دستور کار نشست. امروز کمیسیون همفکری در زمینه حذف. ارز4200 تومانی در لایحه بودجه سال آینده با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وی بود. در این نشست نکاتی در زمینه تدابیر وزارت جهاد کشاورزی در خصوص مدیریت بازار پس از حذف ارز. دولتی از جمله حمایت از دامداری‌های سنتی و صنعتی کوچک .و مدیریت و کنترل بازار و تامین کالاهای اساسی مطرح شد.

رغ و تخم مرغ مورد نیاز بازار

نماینده مردم ملایر مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر جهاد کشاورزی در نشست امروز قول داد تا پروتئین، مرغ و تخم مرغ مورد نیاز بازار را تامین ‌کند، ادامه داد: بر اساس گزارش ارائه شده درحال حاضر به میزان کافی مرغ مازاد خریداری شده تا در صورت بروز نوسان به بازار تزریق شود، اعضای کمیسیون علی رغم وجود نگرانی در زمینه التهاب بازار پس از حذف ارز دولتی از تدابیر وزارت جهاد کشاورزی ابراز رضایت کردند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تحلیل فصل بودجه کشاورزی در لایحه بودجه 1401 دستور کار دوم نشست امروز کمیسیون کشاورزی بود و در این نشست معاونین سازمان و برنامه و بودجه حضور داشتند، عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده اعتبارات جهاد کشاورزی 38 درصد رشد دارد و در زمینه مدیریت تنش آبی شاهد رشد 130 درصدی اعتبارات هستیم که به معنای اتخاذ تدابیر مناسب است.

لایحه بودجه 1401

آزادی خواه با اشاره به اینکه یکی دیگر از موارد و تدابیر قابل توجه لایحه بودجه 1401 تشکیل صندوق پیشرفت و عدالت بوده که 66 هزار میلیارد تومان با برش توزیع استانی برای آن اعتبار مدنظر قرار گرفته شده است، افزود: 85 هزار میلیارد تومان به منظور الزامات تحقق رشد اقتصادی مدنظر قرار گرفته شده که بسیار امیدوار کننده است. مجموع اعداد و ارقام ارائه شده در لایحه بودجه سال آینده قابلیت تحقق دارند و قابل دفاع هستند.
گفتنی است در این نشست محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد و عبداله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک با رای اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 انتخاب شدند.

09124439674

02188433245

در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید