حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور ۶.۵ میلیون قطعه جوجه یک‌روزه میان روستائیان توزیع شد

فروش جوجه سوین شیراز 09133299211
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟

[yasr_overall_rating size=”medium”]

[yasr_visitor_votes size=”small”]

۶.۵ میلیون قطعه جوجه یک‌روزه میان روستائیان توزیع شد

۶.۵ میلیون قطعه جوجه یک‌روزه میان روستائیان توزیع شد

سخنگوی دولت گفت:

در راستای حادثه تلخ کشته شدن جوجه‌های یک‌روزه، ۶.۵ میلیون قطعه جوجه یک‌روزه میان روستاییان عزیز به رایگان توزیع شده و وزارت جهاد دنبال واکسیناسیون این جوجه‌ها است.
رضا ریحانی در تشریح مطالبات دامداران خراسان شمالی از رئیس جمهور پرداخت و اظهار کرد: همان طور که قیمت نهاده آزاد شده .باید قیمت دام و فرآورده هم آزاد شود. علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با مصوبات امروز هیئت وزیران اظهار داشت: موضوع تشکیل فرمانداری ویژه پس از بحث و بررسی و به پیشنهاد وزیر کشور در جلسه هیئت وزیران به تصویب رسید. و وزارت کشور و استانداری تهران مکلف شدند. فرمانداری ورامین را به فرمانداری ویژه ارتقا دهند.

وی عنوان کرد:

همچنین پیش از این دولت لایحه‌ای را به منظور اصلاح دو موضوع در بودجه کل کشور .به صورت دو فوریتی تقدیم مجلس کرده بود؛ یک موضوع ناظر به پیش بینی منبع تامین قیر در لایحه بودجه ۱۴۰۱ بود که منبع از منظر دولت قابلیت اعمال نداشت. پیشنهاد اصلاحی به منظور حمایت از حوزه‌های راه سازی و شهرداری‌ها تقدیم شده بود.
سخنگوی دولت افزود: همزمان پیشنهادی به منظور کاهش آثار تورمی که در قانون بودجه مبنی بر نحوه محاسبه نرخ حقوق ورودی وجود دارد، دولت پیشنهاد داده بود. که حقوق ورودی در برخی از کالاها از ۴ درصد به ۱ درصد کاهش پیدا کند. متاسفانه نمایندگان مجلس با این دو فوریت دولت موافقت نکردند. لذا عملاً امکان کاهش بخشی از آثار تورمی این مصوبه بودجه. از دولت سلب شده بود. و بنا بر پیشنهادهای مجزای وزیر نفت و وزیر صمت در دولت و بیان استدلال‌های مختلف، دولت مجدد تصمیم گرفت ضمن استرداد لایحه قبلی دو لایحه مجزا را با قید فوریت تقدیم مجلس کند.

وی اضافه کرد:

گمان وزرا و مفهوم برخی از نقل قول‌ها. از سوی نمایندگان محترم مجلس این بود که تجمیع این دو لایحه ممکن است .در مجلس منجر به تصمیم گیری متفاوتی شده باشد. لذا یک لایحه مربوط به موضوع قیر در بودجه ۱۴۰۱ و یک لایحه مربوط به. کاهش حقوق ورودی از چهار درصد به یک درصد در برخی کالا به صورت مجزا در هیئت دولت به تصویب رسید. خواهش من از نمایندگان محترم این است که موضوع تغییر در نحوه محاسبه عوارض ورودی .و حقوق گمرکی آثار تورمی‌ای ایجاد می‌کند. که تصویب این لایحه دو فوریتی به کاهش آن آثار کمک زیادی می‌کند زیرا اگر در گذر زمان این لوایح مورد بررسی قرار گیرند تاثیر کاهشی بر تورم را از دست خواهد داد.
سخنگوی دولت تصریح کرد: مطابق گزارش وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با میزان خرید گندم از کشاورزان داخل کشور، تا کنون بیش از سه و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان خریدار شده است .و در راستای حادثه تلخ کشته شدن جوجه‌های یک روزه، شش و نیم میلیون جوجه یک روزه میان روستاییان عزیز به رایگان توزیع شده و وزارت جهاد دنبال واکسیناسیون این جوجه‌ها است.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد:

از دیگر مصوبات امروز هیئت وزیران تصویب .آیین نامه اجرایی مربوط به قانون مالیات واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای گران قیمت بود .که از آیین نامه‌های تکلیفی بودجه ۱۴۰۱ بود. یکی از اولویت‌های دولت فوریت و تسریع در تصویب آیین نامه‌های تکلیفی است که مجلس اجرای آنها. را بر عهده دولت گذاشته. لذا این آیین نامه‌ها با سرعت بیشتری در دستور کار دولت قرار گرفتند. در تصویب این آیین نامه ایرادات قبلی که از سوی هیئت تطبیق مجلس گرفته شده بود برطرف شد.
وی اضافه کرد: همچنین مجوزی که پیش از این به منظور واردات کالاهای اساسی از طریق شرکت‌های تعاونی مرز نشینان. و پیله وران صادر شده بود برای یک سال دیگر یعنی تا پایان سال ۱۴۰۱ تمدید شد.
سخنگوی دولت گفت: در رابطه با تهاتر مطالبات و بدهی‌های شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های دولتی زیر مجموعه نظارت نیرو اصلاحی در آیین نامه صورت گرفت. تا امکان تهاتر از محل مالیات‌هایی که به این شرکت‌ها تعلق می‌گیرد وجود داشته باشد .و سهولت و تسریع در تسویه بدهی‌های شرکت‌های دولت به بخش خصوصی دارند به بار خواهد داشت.

بهادری جهرمی در رابطه با برنامه دولت برای بهبود عملکرد و تقویت تیم ملی فوتبال نیز گفت:

فدراسیون فوتبال متولی تیم ملی فوتبال و اداره امور مربوطه است .و به صورت مستقل این کار را انجام می‌دهد .اما دولت هم با توجه به اولویتی که مردم برای تیم فوتبال قائل هستند .و موفقیت این تیم یک افتخار ملی برای همه محسوب می‌شود از هیچ کمکی برای تقویت تیم و حل مشکلات آن دریغ نمی‌کند.وی افزود: پیش از این رئیس‌جمهور دستوراتی. به معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان ابلاغ کردند که هرگونه حمایت و اقدامی برای پیشبرد تیم ملی و آمادگی هر چه بیشتر آنها و شرکت پیروزمندانه و موفق در جام جهانی نیاز هست اعمال کنند.
سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: جمله‌ای که رئیس جمهور در دستورشان داشتند .این بود که بازیکنان و کادر تیم ملی نباید هیچ دغدغه و فکر و ذهنی جز موفقیت و پیروزی در بازی داشته باشند .و برای سایر مشکلات و دغدغه‌های آنها باید حمایتی صورت گیرد .تا تنها دغدغه آنها پیروزی و موفقیت در مسابقات باشد. همه ما برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

بهادری جهرمی در رابطه با یارانه ماه‌های آینده مردم نیز گفت:

قانون گذار در بودجه برای پرداخت یارانه، روش کالا برگ الکترونیک را پیش‌بینی کرده است.و دولت تلاش دارد برای این مساله زیرساخت لازم را فراهم کند. به شیوه‌ای که بدون افزایش پرداخت از جیب مردم یارانه از طریق عابربانک‌ها به دست .مردم برسد. طبیعتاً تا وقتی زیرساخت فراهم نشود شیوه کنونی استمرار خواهد داشت.
وی از زمان و شخص مدنظر رییس‌جمهور برای معرفی به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
سخنگوی دولت در واکنش به استیضاح .احتمالی وزیر صمت در مجلس گفت: پاسخ این سوال را از نمایندگان مجلس بخواهید.
بهادری جهرمی در خصوص نصب و راه‌اندازی کارت خوان‌ها در نانوایی‌های سراسر کشور، گفت: طبق زمان‌بندی قبلی این کار پیش می‌رود و دوباره تاکید می‌کنم .که تغییری در قیمت نان و بنزین نداریم. زیرساخت‌هایی در حوزه نان در حال اجراست و پس از فراهم شدن .این زیرساخت‌ها هم، قرار نیست قیمت نان تغییر کند.

وی همچنین در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان، گفت:

قانون‌گذار تکالیفی را برعهده دولت درباره تعیین مستمری بازنشستگان قرار داده بود .و در تعیین میزان افزایش حقوق سعی شد. با توجه به میزان افزایش حقوق بازنشستگان صندوق‌های لشکری و کشوری که مجلس در قانون که ۱۰ درصد بود پیش‌بینی کرده بود .و هم با توجه به کسانی که دریافتی کمتری دارند، تلاش شد یک مدلی طراحی شود که از افزایش ۵۷ درصدی شروع شد. و پلکانی این عدد کاهش پیدا کرد.
سخنگوی دولت ادامه داد: برداشت دولت از مصوبه این است که در چارچوب قانون کار را اجرا کرده است. در عین حال دولت در حد امکان تلاش دارد که هر چه می‌شود پرداختی بیشتری به بازنشستگان .و کسانی که قرارداد کاری شاغل دارند داشته باشد. رییس جمهور پیش از این پیرو مکاتبه‌ای که جمعی از بازنشستگان داشتند دستور دادند .معاون اول جلسه‌ای را با وزیر کار و رئیس سازمان تامین اجتماعی و نمایندگان بازنشستگان برگزار کردند. تا راه‌کارهای قانونی برای مساعدت هر چه بیشتر به بازنشستگان را دنبال کنند.
بهادری جهرمی در پایان در رابطه با صحت تشکیل ایده جدید برای تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس اظهار داشت: دولت درباره این طرح هنوز هیچ اظهار نظر رسمی نداشته است.
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید