حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور وزارت جهاد توسعه پرورش شترمرغ

در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟

[yasr_overall_rating size=”medium”]

[yasr_visitor_votes size=”small”]

وزارت جهاد توسعه پرورش شترمرغ

وزارت جهاد توسعه پرورش شترمرغ

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور طرح ها و برنامه های ملی با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی مخالف. توسعه پرورش شترمرغ نیست، گفت: در این راستا طبق ابلاغیه ای توسط وزیر جهاد کشاورزی کمیته ای تخصصی در مورد پرورش شترمرغ درمعاونت امور دام با حضور نمایندگان بخش غیردولتی تشکیل می شود .تا در هرگونه تصمیم گیری پرورش دهندگان شترمرغ نیز مشارکت داشته باشند.

کارهای اجرایی

سید امیرعباس موذن مشاور وزیرجهاد کشاورزی در امور طرح ها و برنامه های ملی و دبیر اتاق فکر وزارت جهاد کشاورزی. در گفت و گو با خبرنگار موج در خصوص برنامه های اتاق فکر وزارت جهاد اظهارداشت: در حال حاضر یک سال و نیم از فعالیت .رسمی اتاق فکر وزارت جهاد کشاورزی می گذرد. که بخشی از این زمان صرف راه اندازی و تجهیز اتاق شد ، البته همزمان کارهای اجرایی و بحث های عملیاتی نیز انجام شده است.

اتاق فکر وزارت جهاد کشاورزی

وی افزود: ایجاد نظام اطلاع رسانی بخش کشاورزی ، اتمام تدوین راهبرد توسعه بخش کشاورزی و بررسی. در خصوص سیاست های دولت در رابطه با پرورش شترمرغ از جمله فعالیت های انجام شده در اتاق فکر وزارت جهاد کشاورزی است.
موذن خاطرنشان کرد: اتاق فکر وزارت جهاد هم اکنون از طریق برگزاری کنفرانس الکترونیکی درحال تدوین سیاست های اجرایی بخش کشاورزی است.

پرورش شترمرغ

وی با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی مخالف توسعه پرورش شترمرغ نیست، تصریح کرد: با انجام بررسی در زمینه سیاست های دولت. در رابطه با پرورش شترمرغ موضع دولت در قبال پرورش شترمرغ مشخص شد .زیرا تا قبل از این مسئله نظر واحدی .در این مورد وجود نداشت .ولی با ابلاغ رسمی پرورش شترمرغ توسط وزیر جهاد کشاورزی مشخص گردید که این وزارتخانه با پرورش شتر مرغ مخالف نیست.
موذن ادامه داد: در این ابلاغیه ضوابط کلی جهت پرورش شترمرغ مشخص شده است ، به طوری که طبق این ابلاغیه باید. کمیته ای تخصصی در مورد پرورش شترمرغ درمعاونت امور دام با حضور نمایندگان بخش غیردولتی تشکیل شود. تا در هرگونه تصمیم گیری پرورش دهندگان شترمرغ نیز مشارکت داشته باشند.

بخش کشاورزی

دبیر اتاق فکر وزارت جهاد کشاورزی یکی از مشکلات اصلی بخش کشاورزی شور را عدم وجود راهبرد مدون مورد .اجمال عمومی خواند و گفت: با توجه به این که نقشه جامعی برای توسعه بخش کشاورزی تدوین نشده بود ، لذا اتاق فکر وزارت .جهاد نسبت به تدوین راهبرد توسعه بخش کشاورزی اقدام کرد. و برای این که راهبرد مذکور قابلیت عملیاتی شدن پیدا کند نیاز به تعیین سیاست های اجرایی داشت. تا در چارچوب این سیاست ها بتوانیم تحقق راهبرد را پیگیری کنیم.

تعیین سیاست

موذن یادآور شد: در این راستا تعیین سیاست های اجرایی در دستور کار کنفرانس الکترونیکی قرار دارد. تا کارشناسان مختلف درمورد آن اظهار نظر کنند که جمع بندی این سیاست ها پس از خاتمه کنفرانس مذکور قابل انجام خواهد بود.
وی عنوان کرد: ایجاد نظام اطلاع رسانی یکی. از نیازهای بنیادین بخش کشاورزی کشوراست که در اتاق فکر در حال پیگیری می باشد. و راه اندازی آن درسطح ملی تاثیرگذار خواهد بود.

جهاد کشاورزی

مشاور وزیرجهاد کشاورزی در امور طرح ها و برنامه های ملی در پایان گفت: امکان فراهم کردن .بستری الکترونیکی جهت تبادل نظر صاحبنظران و کارشناسان .بخش کشاورزی توسط اتاق فکر وزارت جهاد کشاورزی اقدام ملی است .که امیدورایم نتایج اثر بخشی داشته باشد تا پس از این با شکسته شدن مرز مکان و زمان به جای بحث تعداد محدودی کارشناس امکان تبادل نظر و مذاکره تعداد زیادی کارشناس در یک بسترالکرونیکی فراهم شود.

09124439674

در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید