حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور مهمترین واکسن برای شترمرغ

فروش شترمرغ دو ماهه 09124439674
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟

مهمترین واکسن برای شترمرغ

مهمترین واکسن برای شترمرغ

واکسن دوگانه غیرزنده نیوکاسل انفولانزا:
این واکسن ایمنی بلند مدت دربرابر نیوکاسل و انفولانزا ایجاد میکند.
برای تزریق واکسن ها علایق و سلیقه های مختلفی وجود دارد.اما میتوان این واکسن را در17روزگی به صورت زیرپوستی یک الی دوسی سی و تکرار آن25روزگی به صورت زیرپوستی یک سی سی تزریق نمود.بدون شک واکسن زدن یکی از بهترین راه های پیشگیری از بیماری میباشد.(اولویت اول واکسن نیوکاسل انفولانزا).
?نکته!!!
زمان و مقدار تزریق در هرمزرعه متفاوت میباشد.

احتیاطهای واکسیناسیون احتیاطهای زیر باید طی واکسیناسیون انجام گیرد:

تحقیق در مورد کیفیت منبع واکسن. اطمینان در مورد زنجیره نگهداری واکسن در سرما. کنترل کردن شماره برچسب واکسن یا محموله آن، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء. اقدام برای پیشگیری از بیماری ها موجود با توجه به فصل شیوع آنها. واکسیناسیون در ساعات سرد روز اشب، یا در ساعات اولیه صبح یا عصر. تجویز واکسنها از طریق آب آشامیدنی باید در ساعات اولیه صبح باشد. کنترل سن و وزن پرندگان. فقط پرندگان سالم واکسینه شوند. فراهم کردن تهویه مناسب در زمان واکسیناسیون. استریل کردن قطره چکان ها، سوزن ها و سرنگها قبل از استفاده و بررسی آنها از نظر عدم انسداد. استفاده از حلال استریل سرد برای حل واکسن. قبل از حل واکسن باید همه چیز آماده باشد.حل کردن واکسن باید با بهم زدن آهسته انجام شود. تمام مقدار واکسن پس از حل کردن، طی دو ساعت مصرف شود. برای واکسیناسیون آشامیدنی، شیر خشک بدون چربی به میزان ۰/۶ درصد یا گلوکز به میزان ۳ تا ۵ درصد با آب مخلوط شود.

احتیاطهای واکسیناسیون احتیاطهای زیر باید طی واکسیناسیون انجام گیرد:

همچنین از تشکیل تودههای به هم چسبیده واکسن در آب باید پرهیز شود.از آب کلرینه یا آب مخلوط شده با مواد ضدعفونی کننده برای واکسیناسیون آشامیدنی استفاده نشود. آب چاهها یکی از منابع خوب آب برای واکسیناسیون آشامیدنی است.16فقط از افراد تعلیم دیده برای واکسیناسیون استفاده شود. – در صورت نیاز، درمان های ضد استرسی قبلی و بعد از واکسیناسیون انجام گیرد تا استرس ناشی از واکسیناسیون به حداقل برسد بقایای واکسنها و ویال های واکسن سوزانده یا بصورت مناسب معدوم شوند.- حداقل ۵ روز فاصله بین دو واکسیناسیون رعایت شود.

مجوزهای لازم برای پرورش شترمرغ
مجوزهای لازم برای پرورش شترمرغ

فراهانی : 09124439674

در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید