حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور روغن و چربی شترمرغ اصل 09128381978

09128381978 اقبال
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟

روغن شتر مرغ اصل

خرید روغن اصل (با اسانس و بدون اسانس) و چربی شتر مرغ

بصورت عمده و جزیی درب کشتارگاه (ورامین) + ارسال به تمام نقاط ایران

با ضمانت اصل بودن و انالیز ازمایشگاه

روغن شترمرغ دارای امگا 3/6/9 و خواص درمانی

برای راهنمایی خرید و سوالات با شماره زیر تماس بگیرید

09128381978

02188433245

از زمانهای بسیار دور در مصر باستان و قاره استرالیا از روغن شترمرغ برای درمان دردهای موضعی، درد مفاصل، بهبود آسیب های پوستی و تسکین دهنده التهاب استفاده شده است. بومیان استرالیا بیش از 40 هزارسال از این روغن به عنوان یک مرطوب کننده و نرم کننده بسیار قوی استفاده کرده اند. روغن شترمرغ اصل، بخاطر دارا بودن مولکولهای بسیار بزرگ و جذب اکسیژن بالا، باعث افزایش گردش خون در محل مورد استفاد شده و به ترمیم و بازسازی پوست و درمان صدمات جسمی سرعت می بخشد.

 

از جمله کاربردها و مصارف روغن شترمرغ علاوه بر زیبایی پوست :

سوختگی پوست بر اثر آفتاب، تاول پوستی، خشک شدن پوست و لب، خراش پوست، کوفته شدن ماهیچه ها، درمان روماتیسم و زخم، اگزما پوستی، سوختگی، از بین بردن رد بخیه، نشانه های بعد حاملگی، درمان زخم بستر و نیش حشرات و خاصیت آنتی‌هموروئیدی، برطرف کننده ناراحتی‌ها و التهابات پوستی از قبیل تبخال، تاول، پسوریازیس و قانقاریا، تسکین دردهای شدید و مزمن مفاصل مانند کمر‌درد، آرتروز، زانو‌درد، رماتیسم و سیاتیک، برطرف‌کننده درد‌های ناشی از کوفتگی و کشیدگی ماهیچه‌ها و عضلات از قبیل در رفتگی و رگ‌به‌رگ شدن.

روغن شتر مرغ

نمونه حاوی اسیدهای چرب امگا ۳، ۹ و۶ است. به علت ریز مولکول بودن و نیز دمای ذوب پایین، با سرعت فوق العاده جذب می‌شود. قبل از مصرف پوست را شسته و سپس از روغن استفاده کنید چراکه با پاک شدن آلودگی‌ها از روی پوست، روغن وارد لایه‌های زیرین پوست شده و در نواحی ماهیچه‌ها، مفاصل و استخوان‌ها شروع به اثر گذاری می‌کند. اثر تسکین درد روغن شتر مرغ به صورت آنی و در عرض ۳ دقیقه بعد از مصرف قابل احساس خواهد بود ولی برای درمان قطعی نیاز به استفاده مداوم و متوالی ۳ ماهه است.

این روغن فاقد وازلین، پارافین و لانولین است و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. اسیدهای چرب غیر اشباع امگا ۳، ۶ و ۹ به حفظ و سلامتی غشای سلولی، مرطوب شدن و ترمیم پوست و همچنین متابولیسم سلولی کمک می‌کند. روغن شتر مرغ خواص زیادی در ارتباط با زیبایی، دارویی و بهداشتی دارد. این محصول به طور خاص برای درمان درد مفاصل و عضلات فرموله شده است.

 

شیوه مصرف روغن شترمرغ

محل عارضه را با آب ولرم و صابون شستشو داده و خشک کنید. سپس روغن را بر روی موضع درد بمالید و به مدت 10 دقیقه به خوبی ماساژ دهید. برای اثر بیشتر، می توانید محل درد را با دستمال ببندید. برای ترمیم و بهبودی مفاصل، استفاده مداوم از روغن شترمرغ به مدت دوماه توصیه می شود. توصیه می شود محل درد را گرم نگه دارید.

افرادی که از درد در ناحیه مچ دست رنج می برند، نظیر کارگران، خیاطان و کاربران کامپیوتر که کارهای تکراری با دست انجام میدهند، یا بیماران مبتلا به رماتیسم، دردهای کمر و زانو و…، برای تسکین درد و ترمیم مفاصل، روزانه سه مرتبه روغن شترمرغ را به مدت سه دقیقه روی ناحیه درد به خوبی ماساژ دهند. اثرات تسکینی در طی سه تا هفت روز بسته به شدت درد ظاهر خواهد شد.

ورزشکاران حرفه ای و فوتبالیست ها که همیشه با آسیب دیدگی های مکرر دست به گریبان هستند و همچنین افرادی که دچار کوفتگی و کشیدگی عضلانی و یا کشیدگی و التهاب تاندوم ها و لیگامنت ها شده اند، برای تسکین درد روزی دو مرتبه باید ناحیه درد را به مدت ده دقیقه به خوبی با روغن شترمرغ هزارپرنده ماساژ دهند و این کار را تا حدود یک هفته بطور مداوم ادامه دهند. انجام این کار در هنگام شب و قبل از خواب و بستن ناحیه درد، باعث تسریع در فرآیند بهبودی خواهد شد.

فواید روغن شتر مرغ برای پوست

فواید روغن شتر مرغ برای پوست بسیار زیاد هستند. این روغن دارای خواص زیر است:

  • جوان کننده و لایه بردار پوست
  • تقویت کننده شبکه فیبرهای پوست
  • از بین برنده چین و چروک پوستی
  • نرم کننده و روشن کننده لب
  • رفع کبودی و پف چشمها
  • درمان ترکهای ناشی از زایمان و رژیم لاغری
  • رفع چاله ها و فرورفتگی جای جوش های پوستی

خواص روغن شترمرغ در موارد درمانی

علاوه بر خواص ارائه شده در بالا که بیشتر به حوزه آرایشی و بهداشت پوست مرتبط می شد، دارای خواص درمانی هم هست.

از جمله خواص درمانی آن می توان به اینها اشاره کرد:

  • درمان روماتیسمی مفصلی مزمن و تسکین دردهای روماتیسم
  • درمان و رفع ترک پا
  •  درمان زخم ها و کبودی ها، بریدگی ها و خراشیدگی های پوست
  • ترمیم سوختگی های خفیف و شدید
  • درمان زخم بستر و نیش حشرات و خاصیت آنتی هموروئیدی
  • برطرف کننده ناراحتی ها و التهابات پوستی ( تبخال، تاول، اگزما٬ پسوریازیس، قانقاریا)
  • تسکین دردهای مزمن و شدید مفاصل (کمردرد، آرتروز، زانودرد،رماتیسم و سیاتیک)
  • برطرف کننده دردهای ناشی از کوفتگی و کشیدگی عضلات و ماهیچه ها (دررفتگی و رگ به رگ شدن)

 

طرز تهیه روغن شـترمرغ

به طور معمول پس از ذبح شترمرغ، از دو قسمت بدن این پرنده چربی به دست می آید. مقداری در حدود 4-5 کیلوگرم چربی داخل شکم شترمرغ وجود دارد.

این چربی پس از صاف کردن و فرآوری اولیه، آماده مصرف می شود. منتها به دلیل اینکه بوی نامطبوعی دارد، در روغن تولیدی شرکت روناک، در حدود 1 درصد ویتامین E و معطر کننده به آن اضافه می شود.

نوع دیگری از روغن هم از قسمتهای زیرپوستی حیوان به دست می آید (همانند رگه های چربی که زیر پوست گوسفند مشاهده می کنید). این روغن هم مشابه همان روغن داخل شکم شترمرغ است و از این روغن هم برای تولید روغن شترمرغ استفاده می شود.

 

امروزه فواید

روغن شترمرغ برای پوست و واژن و مو و موخوره به خوبی شناخته شده و استقبال خوبی در دنیا از آن صورت گرفته است.

 

تشخیص روغن شترمرغ اصل

تشخیص روغن اصل معمولا کار سختی نیست. شاخصه های مختلفی مثل رنگ، وضعیت ظاهری و بوی روغن شتر مرغ می توانند برای تشخیص روغن شترمرغ اصلی به کار شما بیایند.

تشخیص روغن اصل شتر مرغ از روی رنگ به این صورت است که باید رنگ آن کرم تا زرد روشن (تقریبا شبیه آبلیموی تازه) باشد.

همچنین وضعیت ظاهری روغن هم می توان به تشخیص اصلی یا غیراصلی بودن آن کمک کند.

اگر آنرا در یخچال بگذارید، به حالت جامد در آمده و شبیه روغن حیوانی می شود و اگر هوا گرم باشد (حدود 25-30 درجه) به حالت مایع در می آید. اما در دمای معمولی اتاق  (بین 20-25) معمولا به صورت دوفاز است.

یعنی وقتی آنرا کنار بگذارید، در قسمت پایینی آن، مقداری مواد چربی ته نشین می شود. (باز هم شبیه رسوب پوره های آبلیمو). ارتفاع این رسوب باید حدود یک سوم ارتفاع کل روغن باشد.

بوی روغن هم معمولا بویی نامطبوع و ناخوشایند شبیه بوی مرغی است که از یخچال بیرون مانده باشد.

 

روغن شترمرغ برای واژن ، آرنج و زانو

یکی از کاربردهای اصلی این روغن، برای روشن کردن و تقویت پوست در نقاطی از بدن است که بیشتر در معرض فشار و سایش و رطوبت قرار دارند و به همین دلیل افراد بیشتر دچار تیرگی پوست در این نواحی می شوند.

از جمله این نواحی می توان به آرنج، زانو، واژن و قوزک پا و … اشاره کرد.

در این موارد، می توان با استفاده از روغن شتر مرغ، تیرگی این نواحی را رفع کرد و باعث ترمیم پوست و شفاف و روشن شدن پوست این نواحی شد.

روغن شترمرغ برای واژن هم اثر روشن کنندگی داشته و هم با تقویت پوست و بافت لوبها، باعث جلوگیری از افتادگی و شل شدن عضلات و چروکیدگی در این قسمت از بدن بانوان می شود.

لازم است بدانید که تیرگی واژن به چند دلیل اصلی است که می بایست علاوه بر استفاده از روغن شترمرغ یا روغن هسته آلبالو برای رفع تیرگی واژن ، این موارد را نیز در نظر داشته باشید و کنترل کنید:

  • استفاده زیاد از تیغ برای اصلاح موهای زائد
  • رطوبت مداوم که باعث فعالیت باکتری ها می شود
  • عفونت واژن که مدت زیادی ماندگار باشد

کاربرد فراوان در صنعت ماساژ

بر اساس همین فواید و خواص بی نظیر است که این روزها صنعت ماساژ هم حسابی مشتری روغن شتر مرغ طبیعی شده و برای انواع ماساژهای ریلکسی، درمانی و موضعی از این محصول استفاده می کند. اگر شما ورزشکار حرفه ای هستید و یا به دلیل سبک زندگی، شرایط کار، حادثه رانندگی و موارد مشابه از درد مفاصل یا ماهیچه ها رنج می برید پیشنهاد ما به شما چندین جلسه ماساژ درمانی با روغن شترمرغ است. بدون شک در زمانی کوتاه به خواص این روش پی برده و از مشتری های ثابت و همیشگی آن خواهید شد.

روغن شتر مرغ و صنعت آرایش

صنایع آرایشی بهداشتی هم از فواید روغن شتر مرغ بی نصیب نمانده و مکمل هایی که از این روغن گرفته می شود در حال حاضر نقش پر رنگی در مواد بهداشتی و مراقبت پوست دارند. یکی از مهمترین فواید این روغن درمان جای زخم و اختلالات پوستی است که نقشی فراتر از مواد آرایشی داشته و بیشتر کاربری دارویی دارد. در نتیجه با استفاده از این روغن شما نه تنها از فواید یک مرطوب کننده قوی برخوردار خواهید بود، بلکه می توانید از خواص ضد چروک و شاداب سازی آن نیز بهرهمند شوید. امگا ۶ و امگا ۳، اسید های چرب و دیگر مواد یافت شده در روغن شتر مرغ نه تنها برای سلامت غشای پوست ضروری است، بلکه برای سلامت موها نیز توصیه شده و می تواند با مرطوب نگه داشتن ساقۀ موی آسیب دیده به رفع موخوره و شکنندگی موی آسیب دیده کمک کند.

 

خواص روغن شتر مرغ و التهاب مفاصل

این محصول فوق العاده به دلیل دربرداشتن امگا ۳ برای بدن انسان ضروری بوده و بر اساس یافته های علمی می تواند برای رشد سلول های انسانی و بهبود عملکرد بافت و تقسیم سلولی بسیار مفید باشد. از سوی دیگر این روغن حاوی اکسیژن است، در نتیجه می تواند در قسمت های آسیب دیده بدن جریان خون را افزایش داده و موجب بهبود بیمار شود. اما علاوه بر تمام این موارد، روغن شتر مرغ طبیعی با بهبود التهاب مفاصل نیز شناخته می شود، که به دلیل ویتامین های موجود در روغن و دیگر مواد طبیعی است.

 

ضد قارچ و ضد آکنه

روغن شتر مرغ اصل طبیعی علاوه بر سلامت پوست، تاثیر به سزایی در پاک سازی هم دارد. شما می توانید از این محصول به عنوان پاک کننده و یا ماسک بعد از حمام استفاده کنید که نه تنها خاصیت پاک کنندگی دارد، بلکه می تواند به عنوان بازدارنده ضد قارچ نیز عمل کند. در استفاده از این روغن نگران نباشید زیرا موجب بستن منافذ پوست و حفظ آلودگی نشده و در کوتاه مدت منجر به هیچ گونه جوشی نخواهد شد اما در نظر داشته باشید که اگر پوست شما ملتهب، چرب و مستعد جوش است حتما باید پیش از مصرف هر محصولی با پزشک متخصص مشورت کنید. بر همین مبنا اگر پوست ملتهبی ندارید، می توانید از انواع مکمل های ماسک صورت این محصول برای پاکسازی استفاده کرده و به عنوان درمان آکنه های پوستی از آن بهره ببرید.

همانطور

که پیشتر هم گفتیم، روغن شترمرغ خاصیت بهبود عملکرد سلول ها را داشته و برای سلامت پوست مفید است. به این ترتیب و با استفاده از این روغن به راحتی می توانید درمان زخم ها و التهابات پوستی را پیگیری کرده و از پوستی شاداب، درخشان و بدون چروک لذت ببرید.

شماره تماس :

09128381978

09124496359

09124439674

02188433245-02188404983

تلفکس : 02177681490

سایت :www.nemunetak.com

دفتر مرکزی :میدان امام حسین – ابتدای خیابان مدنی پلاک 304 ط 1 واحد1

آدرس مزرعه :جاده امام رضا انتهای پاکدشت

________________________________________

شعبه دوم :نمونه تک

09131392838- 09131393868 – 031334417994 03134417993

آدرس اصفهان:رباط سوم .چهارراه بهار .نبش بن بست 39 طبقه اول واحد
________________________________________
شعبه سوم :نمونه تک

آدرس مشهد :خیابان عدل خمینی پلاک 65

شماره تماس : 09151004236-09151049182

________________________________________

سایر اطلاعات:

شماره تماس :02188433245-02188404983

تلفکس :  02177681490

دفتر مرکزی :میدان امام حسین – ابتدای خیابان مدنی پلاک304 ط1 واحد1

آدرس مزرعه :جاده امام رضا  انتهای پاکدشت

آدرس  سایت:www.nemunetak.com

در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید