حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور خرید پوست خام شتر مرغ و کراس

پوست شترمرغ 09128381978
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟

[yasr_overall_rating size=”small”]

[yasr_visitor_votes size=”small”]

خرید پوست خام شتر مرغ و کراس

خرید پوست خام شتر مرغ و کراس

پوست خام شتر مرغ کراس شده ورنگ شده با مناسب ترین و نازلترین قیمت

چرم شترمرغ نسبت به چرم گاو یا سایر حیوانات قیمت نسبتا بالاتری دارد. و در رده چرم های لوکس و گران قیمت مانند چرم کروکودیل و مار قرار می گیرد. زیرا هم از تراکم و استحکام بیشتری برخوردار است. و هم اینکه نسبت با سایر چرم ها نازک تر می باشد. و از آن برای ساخت انواع کیف و کفش و لباس و کیف پول های زنانه و مردانه، قاب موبایل و دستبند و جاکلیدی و … استفاده می کنند.

مورد دیگری که چرم شترمرغ را نسبت به چرم سایر حیوانات برتر نشان می دهد، زیبایی خاص آن در نقاط فولیکول دار می باشد .که برجستگی هایی را در چرم شترمرغ پدیدار ساخته و این برجستگی ها. به دلیل فولیکول ها یا غدد رشد پر ایجاد شده است. البته ذکر این نکته لازم است که قسمتی از چرم شترمرغ که دارای نقاط برجستگی است. نازک تر و محکم تر از سایر نقاط می باشد و چرم سایر نقاط مانند ران و ساق پا فاقد این برجستگی ها بوده و ضخیم تر می باشند.

چرم شترمرغ

جذابیت و معروفیت بیشتر چرم شترمرغ به دلیل همین برجستگی ها و چین و چروک های زیبا و بدون الگوی روی چرم می باشد .که در چرم سایر حیوانات به ندرت دیده می شود، همین چین و چروک و برجستگی ها امتیاز دیگری نیز محسوب می شود. به عبارت دیگر در تشخیص چرم اصل از چرم مصنوعی بسیار کمک کننده خواهد بود .و وجود همین ویژگی خاص در چرم شترمرغ احتمال تولید محصولات تقلبی را به صفر رسانده است.

امروزه چرم شترمرغ جزو گرانترین و با دوام ترین چرم ها به شمار می رود. و دارای عمر بالاتری نیز می باشد. به همین دلیل محصولات تولید شده از محبوبیت بالایی برخوردار است. همانطور که در بالا نیز ذکر شد .محصولات چرم شترمرغی در رده کالاهای لوکس قرار دارد و هر کسی قدرت خرید این کالا ها را ندارد. به همین دلیل اکثرا محصولات تولید شده با چرم شترمرغ شامل کالاهای لوکس می باشد و این کالا ها عبارتند از: کیف پول، کیف اداری، کفش، پالتو، کاپشن، بوت و چکمه، روکش موبایل، جاکلیدی، کلاه آفتابی و کلاه زمستانه و… می شود.

پوست شترمرغ 09128381978
پوست شترمرغ 09128381978
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید