حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجله پرورش طیور توزیع 200 هزار تن نهاده دام

09124496359
در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟

[yasr_overall_rating size=”medium”]

[yasr_visitor_votes size=”small”]

توزیع 200 هزار تن نهاده دام

توزیع 200 هزار تن نهاده دام

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی استان تهران با اشاره به جایگزینی ارز ۲۴۷۷ به جای ارز ۱۲۲۶ برای نهاده های دامی گفت: اگر دولت در این شرایط از تولیدکنندگان حمایت نکند. قیمت مرغ افزایش می یابد.
محمد یوسفی اظهار داشت: از این پس ارز ۱۲۲۶ تومان برای واردات نهاده های.دامی حذف و ارز ۲۴۷۷ جایگزین آن شد.

بازار آزاد نهاده های دامی

وی با بیان اینکه توزیع ۲۰۰ هزار تن نهاده های دولتی به این دلیل متوقف شده است افزود: در حال حاضر بازار آزاد نهاده های دامی ملتهب بوده و کسی نمی داند .بالاخره تکلیف چه می شود؟یوسفی اضافه کرد: بی ثباتی در بازار آزاد از عمده ترین مشکلات ما است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون قیمت ذرت و سویا به ترتیب در بازار آزاد حدود ۱۲۰۰ و ۱۸۰۰ تومان است ادامه داد: دولت باید راه حلی منطقی و اصولی را پیشنهاد دهد. که عملی باشد.
یوسفی اظهار امیدواری کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تعامل با تشکل ها و تولید کنندگان طی دو سه روز آینده راهحلی. برای این مشکل پیدا کند.

تولیدکنندگان

وی اضافه کرد: دولت باید با توجه به حذف ارز ۱۲۲۶ ، پرداخت نشدن. یارانه برای مرغ از سوی دولت و افزایش قیمت نهاده ها تکلیف قیمت مرغ؛ تولیدکننده و مصرف کننده را نیز معلوم کند.
یوسفی ادامه داد: با این شرایط نیاز .تولیدکنندگان به نقدینگی دو برابر شده و دولتی باید تسهیلات اعطایی به آنان را افزایش دهد.وی با بیان اینکه قدرت خرید مردم کشور محدود است تصریح کرد: آیا با این اوضاع سرانه مصرف. مرغ در کشور همان ۲۵ کیلوگرم سابق خواهد بود؟
یوسفی با اشاره به ارتباط مستقیم قدرت. خرید مردم و تولید تاکید کرد: اگر دولت به تولیدکنندگان کمک کند قیمت مرغ افزایش نمی یابد. در غیر این صورت افزایش قیمت اتفاق می افتد.

نهاده های دامی

وی با بیان این که میزان افزایش قیمت بستگی به شرایط دارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما نگران وضعیت تولید کننده ها. و کاهش تولید مرغ در کشور هستیم.
یوسفی در پایان گفت: دولت طرحی را مبنی بر تحویل نهاده های دامی با ارز ۱۲۲۶ به تولید کنندگان در برابر مرغ با قیمت پایین ارائه کرده است.
به گفته وی طرح فوق .در حال حاضر خام و غیر قابل اجراست.
لازم به ذکر است پیش از این قرار بود تا پایان .سال جاری نهاده های دامی با ارز ۱۲۲۶ در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد.

09124439674

در صورت مفید بودن ، امتیاز شما به این مقاله چه مقدار می باشد ؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فرم عضویت در گروه قیمت جوجه واستاپ،تلگرام،رویبکا

83819780912

با ما در تماس باشـید